ثبت نام آنلاین کلاس ها

 

ثبت نام آنلاین کلاس های یوگا امکانی است برای علاقه مندان به یوگا و نیز یوگا کاران عزیز تا در کلاس باشگاه ها و مربیان یوگا که از سراسر کشور در این فهرست قرار می گیرند، شرکت نمایند. با توجه به اینکه امکان ثبت نام آنلاین برای باشگاه ها و مربیان یوگا امری هزینه بر بوده و نیاز به پشتیبان تمام وقت دارد. لذا سایت جامع یوگا ایران با راه اندازی این پلتفرم، امکان ثبت نام در کلاس های یوگا را برای اساتید این عرصه را با کمترین هزینه سهل و آسان نموده است.

این کلاس ها در سبک ها و در شهرهای مختلف برگزار می شوند. هنرجویان عزیز با توجه به شهر محل سکونت خود و نیز باشگاه ها و مربیان مندرج در این فهرست، اقدام به ثبت نام و شرکت در کلاس های مذکور می نمایند.

لازم به ذکر است که اطلاعات تماس و مشخصات فردی افراد ثبت نام کننده، جهت هماهنگی های بعدی در اختیار باشگاه ها و مربیان انتخابی آن ها قرار می گیرد تا بتوانند چگونگی برگزاری کلاس ها را در اختیار هنرجو قرار دهند.

باید توجه داشت که کلاس های رزرو شده‌ی باشگاه ها یا مربیان پس از تکمیل ثبت نام و تماس از سوی باشگاه ها یا مربی منتخب نهایی و به هنرجو اطلاع رسانی خواهد شد. لذا گاهی امکان جابجایی در روزها یا ساعات کلاس ها وجود خواهد داشت.

نکات مهمی که هنرجو در ثبت نام بایستی مد نظر قرار دهد، سبک انتخابی، باشگاه یا مربی، هزینه کلاس‌ها و زمان و تاریخ شروع کلاسی است که انتخاب می نماید.

در صورت هرگونه مشکل و یا عدم شرکت در کلاس ثبت نام شده، مبلغ و هزینه پرداخت شده‌ی هنرجو پس از پیگیری های صورت گرفته طی ۴۸ ساعت قابل بازگشت و عودت به ثبت نام کننده خواهد بود.

 

باشگاه ها و مربیان یوگا در سراسر کشور می توانند در صورت تمایل جهت دسترسی به این امکان با ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

توجه: بخش ثبت نام آنلاین در حال بروزرسانی و تکمیل است

 

 

[bookly-form hide=”date,week_days,time_range”]