مرجع حرکات سطح A لیگ یوگا

دانلود فایل حرکات سطح A برای شرکت در مسابقات لیگ سراسر یوگا

 

انجمن یوگا ایران مرجع حرکات سطح A یوگا را برای شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا در کشور را در قالب فایل زیر اعلام نمود.

سایت تخصصی یوگا ایران نیز این فایل آموزشی را که مجموعه حرکات سطح A لیگ  یوگا است را برای استفاده علاقه مندان به شرکت در این مسابقات منتشر می نماید. این فایل آموزشی آخرین و جدیدترین اطلاعات مورد نیاز در جهت شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا می باشد.

آقای نادر شکری ، رئیس انجمن یوگا در آیین رونمایی از «طرح ملی بهار تندرستی» مطالبی در خصوص لیگ یوگا به خصوص کلاس (سطح) A این رقابتها بیان داشتند: « در کلاس A ورزشکاران از سراسر شهرستانهای استانهای سراسر کشور شرکت خواهند کرد و پس از انجام داوری مرحله اول در هر استان ، ما ۳۶ نفر برترین های هر استان را خواهیم داشت که از هر استان به سطح بعدی راه خواهند یافت و نهایتا فینال در بین افراد منتخب برگزار خواهد شد و منتخبین این جمع برگزیده به تیم ملی یوگا دعوت خواهند شد تا در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ شرکت کنند. مسابقات کلاس A ابتدا در سطح استانی است و پس از  معرفی برترین های استانی، یک بار دیگر باید در مسابقات ثبت نام کنند تا در فینال شرکت کرده و به ارزیابی نهایی برسند.»

ایشان ادامه دادند: «به دلیل حرفه ای تر بودن کلاس A این بخش در دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول ورزشکاران از سراسر کشور از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد اجازه بارگذاری فیلم حرکات را دارند و تنها یک بار بارگذاری خواهند کرد. پس از انجام داوری آنها در سطح رقابت استانی، نفرات برتر اول تا سوم هر استان در شش گروه سنی به مرحله کشوری راه خواهند یافت و راه یافتگان مجددا با شرکت در مرحله دوم ، در سطح کشوری به رقابت خواهند پرداخت.»

وی در پایان تاکید کرد: « ما برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره ۱۰ امتیاز آموزشی و همچنین برای نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و جایزه نقدی درنظر گرفته ایم. »

علاقه مندان و ورزشکاران یوگا در سراسر کشور همچنین می توانند هر آنچه برای شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا باید بدانند را در این لینک مشاهده و مطالعه نمایند.

سایت-جامع-یوگا-ایران-آموزش-حرکات-لیگ-سراسری-یوگا-سطح-A