مرجع حرکات سطح B لیگ یوگا

دانلود فایل حرکات سطح B برای شرکت در مسابقات لیگ سراسر یوگا

 

انجمن یوگا ایران مرجع حرکات سطح B یوگا را برای شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا در کشور را در قالب فایل زیر اعلام نمود.

سایت تخصصی یوگا ایران نیز این فایل آموزشی را که مجموعه حرکات سطح B لیگ  یوگا است را برای استفاده علاقه مندان به شرکت در این مسابقات منتشر می نماید. این فایل آموزشی آخرین و جدیدترین اطلاعات مورد نیاز در جهت شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا می باشد.

آقای نادر شکری ، رئیس انجمن یوگا در آیین رونمایی از «طرح ملی بهار تندرستی» مطالبی در خصوص لیگ یوگا به خصوص کلاس (سطح) B این رقابتها بیان داشتند: «۳۶ نفر از کلاس B در دو گروه آقایان و بانوان قهرمان خواهیم داشت. همچنین هر ورزشکار به جهت حضور خود در این لیگ، رنکینگ خواهد داشت و این رنکینگ در رویدادهای آتی نیز لحاظ خواهد شد. در کلاس B افراد منطبق با سطوح فنی مصوب در نظر گرفته شده است.»

ایشان ادامه دادند: « ورزشکاران شرکت کننده در کلاس B نمایندگان استانی هستند که تنها در یک مرحله از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ خردادماه می توانند از طریق سایت، ثبت نام و با بارگذاری کلیپ ۱۸۰ ثانیه ای در این رویداد شرکت کنند و برترین های هر گروه سنی از بین آنها انتخاب خواهند شد. تمامی نتایج این مسابقات در روز جهانی یوگا یعنی ۳۱ خرداد ماه اعلام خواهد شد. »

وی در پایان تاکید کرد: « ما برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره ۱۰ امتیاز آموزشی و همچنین برای نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی و جایزه نقدی درنظر گرفته ایم. »

علاقه مندان و ورزشکاران یوگا در سراسر کشور همچنین می توانند هر آنچه برای شرکت در مسابقات لیگ سراسری یوگا باید بدانند را در این لینک مشاهده و مطالعه نمایند.

سایت-جامع-یوگا-ایران-آموزش-حرکات-لیگ-سراسری-یوگا-سطح-B

کلیپ آموزشی آشنایی با نحوه شرکت در مسابقات سطح B لیگ یوگا