ثبت نام در کلاس های مربیان خصوصی یوگا

 

ثبت نام در کلاس های مربیان خصوصی یوگا امکانی است برای علاقه مندان به یوگا تا در کلاس مربیان یوگا که از سراسر کشور در این فهرست قرار دارند، شرکت نمایند. با توجه به اینکه امکان ثبت نام آنلاین در بستر وب سایت برای مربیان یوگا امری هزینه بر بوده و نیاز به پشتیبان تمام وقت دارد. لذا سایت تخصصی یوگا ایران با راه اندازی این پلتفرم، امکان ثبت نام در کلاس های یوگا را برای اساتید این عرصه با کمترین هزینه، میسر نموده است.

این کلاس ها در سبک ها و با مربیان مختلف در شهرهای مختلف ایران برگزار می شوند. علاقه مندان یوگا می توانند با توجه به استان محل سکونت خود و با مربیانی که در این فهرست قرار گرفته‌اند و با سایت ما همکاری دارند، اقدام به ثبت نام و شرکت در این کلاس ها نمایند.

لازم به ذکر است که اطلاعات تماس و مشخصات فردی افراد ثبت نام کننده، جهت هماهنگی های بعدی در اختیار مربیان مربوطه قرار می گیرد تا بتوانند چگونگی برگزاری کلاس ها و سایر هماهنگی ها را با هنرجو داشته باشند.

باید توجه داشت که کلاس های ثبت نام شده‌، پس از تماس از سوی مربی منتخب، نهایی و به هنرجو اطلاع رسانی خواهد شد. لذا گاهی امکان جابجایی در روزها یا ساعات کلاس ها وجود خواهد داشت.

در صورت هرگونه مشکل و یا عدم شرکت در کلاس ثبت نام شده، مبلغ و هزینه پرداخت شده‌ی هنرجو پس از پیگیری های صورت گرفته قابل بازگشت و عودت به ثبت نام کننده خواهد بود.

 

باشگاه ها و مربیان یوگا در سراسر کشور می توانند در صورت تمایل جهت دسترسی به این امکان با ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

استان خود را انتخاب کنید